به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منصور کیایی افزود: در همین چارچوب سال گذشته ۹۸۹ مورد شکایت حوزه حملونقل جادهای در سامانه ۱۴۱ ثبت شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان بیان داشت: از این تعداد شکایات بیش از ۷۵ درصد آن پاسخ داده شده و باقی مانده شکایات جهت بررسی و اقدام لازم به کمیسیون ها و شرکت های ذیربط ارجاع داده شده است.
وی در ادامه ثبت شکایات در این مدتزمان را حاکی از اعتماد خدمات گیرندگان حوزه راهداری و حملونقل جادهای به این ادارهکل خواند و گفت: عموم این عزیزان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان را بهعنوان مرجع و متولی خود برای حل مشکلات میدانند که از این باب مدیران نیز با بهرهگیری از تمام توان و همه ظرفیتهای موجود در جهت احقاق حقوق خدمات گیرندگان تلاش خواهند کرد.
منصور کیایی در پایان اظهار داشت: در چارچوب رسیدگی به شکایات روش تماس با شماره تلفن ۱۴۱، پایگاه اینترنتی ۱۴۱ و یا مراجعه حضوری میسر می باشد.
انتهای پیام/